لوگو شرکت دانش بنیان ایران

اخبار

شکل گیری اقتصاد دانش بنیان

اقتصاد کشور در حال تغییر ماهیت و شکل از منبع‌محوری به دانش‌بنیانی است لذا در این برهه شاهد شکل‌گیری کسب و کار دانش بنیان نوظهور مبتنی بر فناوری هستیم که…

تولید واکسن کرونای ایرانی از نوع mRNA

مجموعه دانش بنیان رناپ با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برخورداری از زیر ساخت‌های فنی، توسعه واکسن‌های پیشگیرانه به ویژه واکسن کرونا را در دستور کار خودقرار داده و توانسته است برای نخستین بار در کشور واکسن‌های از نوع mRNA بسازد.

تسهیلات ۴۲۰ میلیون تومانی شرکت‌های نوپای دانش بنیان

محمد جعفر صدیق رئیس پارک علم و فناوری کشور ضمن بیان اینکه شرکت‌ های نوپا و خطر پذیر دانش بنیان و فناور مستقر در پارک های علم و فناوری کشور با اعطای مبالغی مورد حمایت قرار می‌گیرند، تاکید کرد: «این تسهیلات تا سقف ۴۲۰ میلیون تومان برای حمایت از شرکت های مذکور در برار تلاطم های بازار اعطا می شود.»

دهقانی فیروزآبادی رئیس بنیاد ملی نخبگان شد

روح الله دهقانی فیروزآبادی کیست؟ دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی متولد سال ۱۳۶۰ بوده و به عنوان استاد دانشیار دانشگاه صنعتی شریف شناخته می شود. وی که ریاست جهاد دانشگاهی…

تولید محلول های شستشوی خودرو با فناوری نانو

یک شرکت دانش بنیان به منظور جلوگیری از هدررفت آب و همچنین محافظت از سطوح داخلی و خارجی خودرو، اقدام به تولید محلول های پاک کننده مخصوصی با فناوری نانو نموده است که جایگزین مناسبی برای آب خواهند بود. جدا از توانایی انحلال چربی و پاک کردن آلودگی های روی سطوح، لایه محافظی که پس از شستشو به کمک آنها تشکیل می شود نیز از تجمع گرد و خاک روی سطوح جلوگیری می کند و به این ترتیب نیاز به شستشوی کوتاه مدت وسایل نقلیه را کاهش می دهد. بحث کارواش های نانو چند وقتی است در فضای تحقیقاتی کشور رونق گرفته است و بنابراین نباید چنین پیشرفت هایی را نادیده گرفت.

برگزاری همایش تامین مالی غرب کشور

همایش تامین مالی غرب کشور به میزبانی استان کرمانشاه در تاریخ سوم آذرماه ۱۴۰۱ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان برگزار خواهد شد. با توجه به شعار سال، انتظار می رود طی آن ارتباط بهتری میان سرمایه گذاران و تامین کنندگان مالی کشور برقرار شود. رویدادهایی از این دست به ندرت فرصت برگزاری پیدا می کنند، بنابراین توجه داشتن به آن، خالی از لطف نیست.

یک شرکت دانش بنیان حضور ابر متان در آسمان جنوب تهران را تأیید کرد

مجموعه دانش بنیان تیزنگر پایش با توسعه یک سیستم هوشمند مشاهدات ماهواره ای که از داده های پیشرفته ترین ماهواره های آژانس فضایی اروپا استفاده می کند، توانسته است گزارش ناسا مبنی بر حضور نگران کننده ابر عظیم متان در تهران را تأیید کند. حضور این ابر که یکی از بزرگترین منابع متان جهان بوده و نشانه واضحی از مدیریت شهری ناکارآمد پایتخت است، پیش از این توسط زاکانی شهردار تهران و چمران عضو شورای شهر قویاً تکذیب شده بود.

جهت مشاوره رایگان دانش بنیان، کلیک کنید.
جهت دریافت مشاوره دانش بنیان با شماره 02126714473 تماس بگیرید.