لوگو شرکت دانش بنیان ایران

قانون جهش تولید دانش بنیان

قانون جهش تولید دانش بنیان

قانون جهش تولید دانش بنیان یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین قوانین دولت است که در حال حاضر در ایران تصویب شده و می‌تواند به رشد فزاینده شرکت‌های دانش بنیان در کشور ایران کمک شایانی کند. این قانون در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ تصویب شده است و طی آن بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف تلاش کردند تا از قوانین آن به‌منظور پیشرفت کار خود استفاده کنند.

آشنایی با این قانون و جنبه‌های مختلف آن می‌تواند به شرکت‌های دانش بنیان کمک کند تا بتوانند خیلی سریع مسیر پیشرفت خود را طی کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این قانون و بخش‌های مختلف آن صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

آیین نامه اجرایی بند ب ماده ۶ قانون جهش تولید دانش بنیان

این آیین نامه از ۲۳ ماده مختلف تشکیل شده است که در هریک از بخش‌های آن موارد مختلفی در زمینه آیین‌نامه اجرایی بند ب ماه ۶ قانون جهش تولید دانش بنیان مطرح شده است. مطالعه این آیین‌نامه می‌تواند به میزان زیادی به شرکت‌ها کمک کند تا از امکانات قانونی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند. برخی از ماده‌های مختلف این آیین‌نامه مربوط به اموال منقول و غیرمنقولی است که کسب‌وکارها و شرکت‌های دانش بنیان دارند.
این آیین‌نامه به آنها اجازه می‌دهد تا بتوانند با قوانینی که در زمینه اجاره‌کردن اموال مختلف برای کسب‌وکارهای دانش بنیان وجود دارند آشنا شده و بتوانند از این قوانین در جهت کاهش هزینه‌های خود استفاده کنند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید با این آیین‌نامه اجرایی آشنا شده و اطلاعات کاملی را درباره آن به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات سایت ما استفاده کنید.

شاید این مطلب هم مناسبتان باشد:   تجاری سازی ایده دانش بنیان یعنی چه و چطور انجام می شود؟

آیین نامه اجرایی بند ب ماده ۱۱ قانون جهش تولید دانش بنیان

یکی دیگر از آیین‌نامه‌های محبوبی که در حال حاضر در خصوص قانون جهش تولید دانش بنیان وجود دارد و احتمالا شما هم باید علاقه‌مند به آشنایی با آن باشید آیین‌نامه اجرایی بند ب ماده ۱۱ این قانون است. این آیین‌نامه رسمی از ۱۱ ماده مختلف تشکیل شده است که تمامی آنها دارای جزئیات مربوط به خود هستند. این آیین‌نامه مربوط به طرح‌های توسعه پروژه‌های مختلف است. ماده دوم این آیین‌نامه مربوط به معرفی تمامی کسب‌وکارهایی است که مشمول این آیین‌نامه شده و می‌توانند از قوانین آن استفاده کنند است.

در ماده سوم در خصوص میزان مالیات و هزینه‌های مربوط به این شرکت‌ها و کسب‌وکارها صحبت می‌شود و اطلاعات قانونی در این زمینه در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. این ماده دارای سه تبصره مختلف است که مطالعه تمامی آنها برای شما ضروری خواهد بود. ماده چهارم به ارائه سرفصل هزینه‌ها می‌پردازد و نکاتی را در این زمینه بیان می‌کند. در ماده‌های بعدی نیز در خصوص اطلاعات مربوط به دبیرخانه و موارد این‌چنینی صحبت می‌شود.
مطالعه این آیین‌‎نامه اجرایی نیز برای آن دسته از افرادی که به دنبال داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص قانون جهش تولید دانش بنیان هستند لازم و ضروری خواهد بود. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که صاحب یک شرکت دانش بنیان هستید و قصد دارید تا اطلاعات بیشتری را درباره قانون جهش تولید دانش بنیان به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این آیین‌نامه را نیز بادقت مطالعه کرده و از خدمات سایت ما استفاده کنید.

شاید این مطلب هم مناسبتان باشد:   چطور وام دانش بنیان بگیریم؟

قانون جهش تولید دانش بنیان اختیار

در سایت ما می‌توانید به طور کامل قانون جهش تولید دانش بنیان را مطالعه کنید که با دقت بالایی نگارش شده است و تمامی جزئیات آن نیز به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است. دقت داشته باشید که این قانون توسط معاونت علمی ریاست جمهوری نیز امضا شده است و همین مسئله نیز نشان می‌دهد که دولت امسال تمرکز ویژه‌ای روی شرکت‌های دانش بنیان دارد.
درصورتی‌که شما هم علاقه‌مند هستید تا به‌صورت ریز و با جزئیات کامل این قانون را مورد بررسی قرار دهید پیشنهاد ما به شما این است که حتما سعی کنید از خدمات ارائه شده در سایت ما نیز استفاده کرده و با بخش‌های مختلف این قانون آشنا شوید. نکته بسیار مهمی که درباره خدمات سایت ما وجود دارد این است که شما می‌توانید به طور کامل با اجزای مختلف این قانون آشنا شوید و توضیحات کاملی درباره هریک از بندهای آن نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
این قانون در سایت اختبار با جزئیات کامل بیان شده است و شما حتی می‌توانید به نسخه اصلی آن نیز دسترسی داشته باشید. نسخه اصلی این قانون در حال حاضر در قالب یک کتابچه نیز منتشر شده است که در بخش‌های بعدی به طور مفصل درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره رایگان دانش بنیان، کلیک کنید.
جهت دریافت مشاوره دانش بنیان با شماره 02126714473 تماس بگیرید.