لوگو شرکت دانش بنیان ایران

ورود کسب و کارهای دیجیتال به حوزه محصولات کشاورزی

 طراحی و راه اندازی کسب و کار دیجیتال در حوزه کشاورزی

به گفته مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری : چالش طراحی و راه‌اندازی کسب‌وکارهای دیجیتالی در حوزه توزیع و فروش میوه و محصولات کشاورزی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

پرویز کرمی در مورد ورودکسب و کار دیجیتال در حوزه کشاورزی میگوید

ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری، از بسترهاى اطلاعاتى و به‌ویژه موبایل و اینترنت در سراسر کشور و همچنین تجربه راه‌اندازى کار آفرینی و کسب و کار جدید وخدماتى نوین در سایر شهرها و کشورها، حاکى از آن است که در صورت طراحى  کسب‌وکارهای جدید و بسیار مناسب و با انتخاب  افراد و گروه‌هاى خلاق و با استعداد، دارای توانایی بالا و سرشار از انگیزه با تکیه بر بستر فناورى اطلاعات می‌توان با سهولت و تسریع فرایند توزیع محصولات کشاورزى را رونق بخشید و از طریق حذف واسطه‌هایی که نیازی به آنها نیست، گام‌های جدیدی در راستای ساماندهی بازار میوه و محصولات کشاورزی برداشت.

حضور رایگان تمامی اقشار در چالش ورود کسب و کار دیجیتال در حوزه کشاورزی

آقای کرمی  به حمایت معاونت علمی و فناوری از کسب و کارهای نوین در راستای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: بر اساس همین رویکرد، ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان به دنبال حمایت از طراحى و راه‌اندازى «کسب‌وکارهای دیجیتال در حوزه توزیع محصولات کشاورزى و میوه» توسط افراد یا گروه‌هاى علاقه‌مند است.
کرمی افزود: کارآفرینان و نوآوران، شرکت‏های دانش ‏بنیان، دانشجویان و اعضاى هیات علمى، و دیگر افراد علاقه‌مند اعم از داخلی و خارجی می‌توانند در قالب انفرادى یا گروهى در این چالش شرکت کنند.

شاید این مطلب هم مناسبتان باشد:   همکاری اقتصادی شرکت های دانش بنیان
مهلت ارسال ایده های طرح کسب و کار دیجیتال در حوزه کشاورزی

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری معاونت علمی و فناوری دانش بنیان با به مهلت ارسال اشاره کرد ،طرح‏ کسب‌وکار دیجیتال در حوزه کشاورزی تا تاریخ اول تیرماه از طریق نشانی www.ichallenge.ir به دبیرخانه این چالش گفت: طرح‌های کسب‌وکار ارسالی می‌بایست تا در قالب معین قرار گرفته در سایت تهیه و ارسال شوند.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره رایگان دانش بنیان، کلیک کنید.
جهت دریافت مشاوره دانش بنیان با شماره 02126714473 تماس بگیرید.